فرماندار شهرستان خرم‌آباد:

طرح کنترل محله محور کرونا در روستاهای خرم‌آباد اجرا می شود

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: اجرای طرح کنترل محله محور بیماری کرونا با نام طرح شهید سلیمانی در روستاهای این شهرستان هم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم‌آباد  روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار بیرانوند در محل این بخشداری اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح محله محور در شهرها در ستاد مقابله با کرونا تصویب شده است می توان در روستا ها نیز نمونه هایی را در قالب یک تفاهم نامه محلی اجرا کرد.

او ادامه داد: اگر این طرح در چند روستا اجرا شود به عنوان یک فرهنگ به کل استان و کشور تعمیم داده می شود و معتقدیم این تفاهم نامه به عنوان کار فرهنگی است و برای کاهش مرگ و میر و ابتلا موثر خواهد شد.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد افزود: جهت کنترل ویروس کرونا، طرح محله محور در شهرها ابلاغ شده و اکنون در محله های شهر خرم آباد در حال انجام است و در سطح روستاها باید این کار اجرایی شود تا خدمات بهداشتی، حمایتی و معیشتی به مردم ارائه شود و حتی در صورت نیاز مبتلایان به کرونا، قرنطینه شوند تا کاهش مراجعات به بیمارستان ها را شاهد باشیم.

طولابی گفت: در شرایط کرونا هم نیاز است همه کمک کنیم تاشیوه نامه های بهداشتی رعایت شود و زنجیره این ویروس قطع شود و در آینده نزدیک این بیماری از بین برود اما این مساله مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد و مردم باید از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار