محدودیت‌های کرونایی در آرامستان‌های آذربایجان‌شرقی ادامه دارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است گفت: با این وجود محدودیت‌های کرونایی در همه آرامستان‌های آذربایجان‌شرقی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، راستگو معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا گفت: ۵ شهرستان اسکو، چاراویماق، ورزقان، خداآفرین و هوراند در وضعیت زرد و بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او گفت: محدودیت‌های کرونایی در تمام شهر‌های زرد و نارنجی بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد یافت.

راستگو افزود: تا رسیدن به وضعیت مطلوب، تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل خواهند بود و مراسم‌های مذهبی و آیینی برگزار نخواهد شد.

او از همراهی مردم، اصناف و کسبه در هفته‌های گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت: این همراهی موجب شد وضعیت آذربایجان شرقی از قرمز به نارنجی تقلیل یابد و امیدواریم با همراهی مردم به وضعیت سفید برسیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج گفت: با اجرای این طرح افراد آلوده به صورت خانه به خانه و محله محور شناسایی می‌شوند.

او گفت: اجرای این طرح در ۱۰منطقه تبریز تقسیم بندی و آغاز شده است.

راستگو با اشاره به آمادگی کامل نقاهتگاه‌ها در آذربایجان‌شرقی گفت: بر حسب نیاز استان و اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز استفاده از این اماکن آغاز خواهد شد.

او افزود:از شنبه هفته آینده در شهر‌های نارنجی استان گروه‌های شغلی ۱ و ۲ و در شهر‌های زرد استان نیز گروه‌های ۱، ۲ و ۳ اجازه فعالیت خواهند داشت و حضور کارکنان عادی در ادارت نیز از یک سوم به یک دوم افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار