گفت‌وگوی وزرای خارجه سوریه و عمان درباره تقویت همکاری‌ها

فیصل مقداد و همتای عمانی‌اش در تماسی تلفنی درباره راه‌های افزایش و تقویت همکاری‌های مشترک و دوجانبه گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه تماسی تلفنی از «بدر بن حمد البوسائدی» وزیر خارجه عمان دریافت کرد و طی آن در مورد راه‌های افزایش همکاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

طبق بیانیه وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه، البوسائدی انتصاب مقداد را به عنوان وزیر امور خارجه سوریه تبریک گفت و برای او در وظایف جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این بیانیه آمده است: دو طرف در این تماس تلفنی درباره راه‌های افزایش همکاری‌های موجود بین سوریه و عمان، تعدادی از موضوعات مشترک و راه‌های بهبود شرایطی که منطقه عربی در حال عبور از آن است و واقعیت دشواری که کشور‌های منطقه به طور کلی تجربه می‌کنند، گفت‌وگو کردند.

وزرای خارجه سوریه و عمان برای ادامه ارتباطات جهت تلاش‌های مشترک در راستای غلبه بر مشکلات و حل مشکلات موجود در منطقه که به نفع کشور‌های عربی و پیشرفت آن‌ها در زمینه‌های مختلف است، توافق کردند.

رئیس جمهور سوریه در ۲۲ نوامبر گذشته «فیصل المقداد» را به عنوان وزیر امور خارجه و مهاجران این کشور معرفی کرد و او جانشین «ولید المعلم» شد که سحرگاه دوشنبه شانزدهم همان ماه در ۷۹ سالگی درگذشته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار