۲ تیم فوتبال لیل و اسپارتا پراگ در چارچوب هفته پنجم از رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال لیل فرانسه و اسپارتا پراگ جمهوری چک در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود لیل به پایان رسید.

بازیکنان لیل که برای قطعی شدن صعودشان از گروه H تلاش می‌کردند از ابتدای این مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما تلاش آن‌ها برای گلزنی در نیمه اول بی ثمر ماند و نیمه ابتدایی این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش نماینده فرانسه برای گلزنی ۲ برابر شد. در دقیقه ۶۴ "سلوستکا" مدافع اسپارتا پراگ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه ۷۱ بازیکنان اسپارتا پراگ تنها موقعیت خود برای گلزنی را ایجاد کردند و موفق شدند از آن یک گل بسازند. "کریچی" زننده گل نماینده جمهوری چک بود.

دقیقه ۸۰ و ۸۴ نوبت به درخشش "بوراک ایلماز" ستاره ترک تبار لیل رسید. این بازیکن با ۲ گلی که در این دیدار به ثمر رساند علاوه بر کمک به کسب پیروزی تیمش، حکم صعود لیل به دور دوم رقابت‌های لیگ اروپا را امضاء کرد.

لیل با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه H قرار گرفت. اسپارتا پراگ با ۶ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد و دیگر امیدی به صعود به دور بعدی رقابت‌ها ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.