سرپرست تیم ذوب آهن اعلام کرد؛

درخواست تعویق بازی ذوب آهن و شهرخودرو به سازمان لیگ

سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان گفت: به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی شجاعی در خصوص مثبت بودن تست کرونای چند نفر از بازیکنان و عوامل این تیم گفت : متاسفانه مشکلاتی که در بازی قبل و در سفر به آبادان برایمان ایجاد شد باعث چنین موضوعی شده و حالا تیم ما دچار یک مشکل بزرگ شده است و امیدوارم با مساعدت مسئولان فدراسیون و تیم شهر خودرو بازی ما مقابل این تیم لغو و به زمان دیگری موکول شود.

او افزود: ما در این خصوص نامه رسمی به سازمان لیگ زده ایم و درخواست تعویق زمان دیدار مقابل شهر خودرو را داریم چرا که شرایط حضور در این دیدار در زمان تعیین شده را نداریم و علاوه بر نفراتی که درگیر ویروس شدند تعداد زیادی هم مشکوک به کرونا هستند، به هر جهت سلامت بازیکنان دو تیم از هر موضوعی مهم‌تر است و اگر با تعویق این دیدار مخالفت شود عواقب آن بر عهده مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون است.

سرپرست ذوب آهن در پایان گفت: کلیه نفراتی که تستشان مشکوک یا منفی بود هم فردا و پس فردا مجددا تست کرونا خواهند داد تا مشخص شود درگیر ویروس شده اند یا نه و اگر تست آن‌ها مثبت باشد قانونا بازی لغو خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.