۶۱۴ واحد صنعتی در کردستان از گاز بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تاکنون به ۶۱۴ واحد صنعتی در کردستان گازرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: براساس مصوبه شورای اقتصاد هر واحد صنعتی پس از سه سال استفاده از سوخت مایع می‌تواند به شبکه گاز متصل شود که طبق این دستورالعمل به ۶۱۴ واحد صنعتی کردستان گازرسانی شده است.

اوبا بیان اینکه براساس مصوبه شورای اقتصاد یک هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی در استان به شبکه گاز متصل می‌شوند، افزود: با گازرسانی به ۶۱۴ واحد صنعتی حدود ۴۰ میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۱۳۳ واحد صنعتی تا پایان امسال، اضافه کرد: در مجموع یک هزار و ۹۵۶ واحد صنعتی در استان اکنون به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند.

فعله‌گری به دشواری کار گازرسانی در استان با توجه به توپوگرافی منطقه و شرایط جغرافیایی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ طول شبکه‌گذاری گاز طبیعی در استان ۶ هزار و ۹۳۹ کیلومتر بود، اما در حال حاضر این عدد به ۱۱ هزار و ۲۰۰ کیلومتر رسیده است.

در حال حاضر ۵۴۷ هزار و ۹۵۷ مشترک در کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند که ۴۰۴ هزار و ۲۰۱ مشترک آن شهری و ۱۴۳ هزار و ۷۵۶ مشترک نیز روستایی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.