برخورد قاطع با واحد‌های صنفی متخلف در شوش

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش از ارجاع ۲۱ واحد صنفی تهدید کننده سلامت مردم در این شهرستان به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحمید حسینی نیک مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: با هماهنگی دادستان شهرستان، ماموران اماکن نیروی انتظامی و نیز اداره تعزیرات حکومتی، همکاران ما در مرکز بهداشت، بازدید‌ها و بازرسی مستقل و مشترک از واحد‌های صنفی و اماکن را انجام دادند که به دریافت اخطاریه، معرفی به مراجع قضایی و پلمب برخی از این واحد‌ها و اماکن منجر شد.

او بیان داشت: برای نظارت بیشتر و برخورد با تهدیدکنندگان سلامت مردم و متخلفان شیوه نامه‌های بهداشتی،۴۴۷ مورد بازرسی در شوش انجام شد که ۴۷ مورد بازرسی مشترک با سایر ادارات مرتبط بود.

حسینی نیک افزود: ۲۶ مورد از واحد‌های صنفی و اماکن به دلیل نقض مقررات و اصول بهداشتی کنترل ویروس کرونا برای آنان اخطاریه صادر، هفت مورد به مراجع قضایی معرفی و ۲۱ مورد پلمب شدند و اماکن پلمب شده شامل ۱۱ مغازه قهوه فروشی، چهار باشگاه ورزشی،۲ مغازه خواربار فروشی، ۳ سالن آرایشگاهی و یک قلیان سرا بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش با هشدار به متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم گفت: با هر واحد صنفی که نسبت به نکات بهداشتی بی‌توجه باشد برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.