پیروزی برابر سویا، تنها راه خروج از بحران برای رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لالیگا، فردا به مصاف سویا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید فردا به مصاف سویا خواهد رفت.

شاگردان زیدان پس از پیروزی در ال کلاسیکو دچار افت محسوسی شدند و در بازی‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کردند. ۲ شکست اخیر کهکشانی‌ها برابر آلاوز و شاختار دونتسک اوکراین باعث شده تا این تیم وارد بحران شود و زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری زیدان به گوش برسد.

رئال مادرید تا چند هفته پیش به صدر لالیگا هم رسیده بود، اما مصدومیت بازیکنان کلیدی باعث شد تا ترمز آن‌ها کشیده شود و کهکشانی‌ها تا هفته یازدهم متحمل ۳ شکست شوند.

رئال مادرید برای بازی فردا هم غایبانی دارد که از جمله آن‌ها فدریکو والورده، ادن هازارد و دنیل کارواخال است. همچنین لوکا یوویچ، سرخیو راموس و آلوارو اودریوزولا هم مشخص نیست بتوانند تیمشان را در بازی برابر سویا همراهی کنند.

رئال مادرید در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده چهارم ایستاده و شاگردان زین الدین زیدان برای کم کردن فاصله ۷ امتیازی خود با صدر جدول و خروج از بحرانی که گریبان گیر آن‌ها شده، به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر سویا که با یک امتیاز کمتر در رده پنجم قرار دارد،  نیاز شدیدی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار