برخورداری بیش از ۴ هزار نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:از مجموع ۶ هزار و ۳۰۰ نفر که در سامانه کار ثبت نام کرده اند ،۴ هزار و ۶۰۰ نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمد برادران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:۵۵درصد از واحد‌های صنفی استان که خدمات ضروری ارائه می‌دهند مشمول فعالیت هستند.

برادران افزود: تمام واحد‌ها و مشاغلی که فعالیت دارند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.


بیشتر بخوانید


او در ارتباط با سیاست‌های دولت برای کاهش آسیب‌های ناشی از اعمال محدودیت‌های اصناف نیز تصریح کرد:سیاست‌هایی در قالب بسته‌های حمایتی در حوزه ارائه تسهیلات، تامین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و چک‌های برگشتی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف نیز عنوان کرد: مردم می‌توانند واحد‌های صنفی متخلف را گزارش دهند ،در هفته گذشته با موارد تخلف نیز برخورد شده است.

برادران با اشاره به اینکه ساعات پخت نانوایی‌ها نیز افزایش یافته، اظهار داشت:سهمیه ۱۵ نانوایی در سطح استان افزایش یافته تا شاهد تجمع مردم نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امیدواریم با پایان اعمال محدودیت‌ها وضعیت استان به سمت بهبودی تغییر یابد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.