برخورد جدی پلیس با خودرو‌های پلاک مخدوش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر گفت: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی با رانندگانی که پلاک خودروی خود را مخدوش می‌کنند، با جدیت برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ قدرت  الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از بیماری کرونا، گاهی شاهد بودیم که برخی از رانندگان و هنجارشکنان قانون، اقدام به دستکاری، مخدوش کردن، پوشاندن پلاک و یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می‌کنند.

او افزود: این اقدام بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌‍‌شود و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

رئیس پلیس راهور بوشهر ادامه داد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودرو‌هایی را که با پلاک مخدوش و یا بدون پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.


بیشتر بخوانید


کشکولی از همکاری و همراهی مردم استان در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی قدردانی و توصیه کرد: شهروندان از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا شاهد کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.