احیا و توسعه فضا‌های سبز محله‌ای شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، از احیا و توسعه فضا‌های سبز محله‌ای خبر داد.

احیا و توسعه فضا‌های سبزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه مصطفی حیدری عضو شورای شهر اسلامی شهرکرد و سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از روند اجرای عملیات احداث فضا‌های سبز محله‌ای خیابان رودکی، کوچه ۳۰ بلوار معلم و لچکی کوی پلیس بازدید کردند.

نصیری معاون استاندار در این بازدید گفت: بر آنیم تا با بررسی وضعیت سطح منطقه و بررسی فضا‌های موجود در جهت احیاء فضا‌های سبز و احداث پارک‌های محله‌ای و بوستان‌ها گام‌های مؤثری برداریم.


بیشتر بخوانید


او افزود: زیبایی شهر و توسعه فضای سبز شهری می‌تواند در افزایش نشاط و سلامت اجتماعی اثربخش باشد، لذا باید به اهمیت حفظ این اماکن برای استفاده شهروندان توجه ویژه‌ای شود و نسبت به توسعه این فضا‌ها نیز همت بیشتری گردد.

حیدری عضو شورای شهر اسلامی شهرکرد نیز تأکید کرد: لزوم توجه به فضا‌های سبز شهری و محله‌ای و احیای آن‌ها در نواحی مختلف شهر و تعادل بخشی به امکانات موجود جهت تمامی مناطق را امری ضروری دانست.

هاشمی رئیس سازمان هم در این خصوص اظهار داشت: احیا و تجهیز پارک‌های محله‌ای و محوطه سازی فضا‌های سبز محله‌ها در اولویت اصلی سازمان قرار دارد و تلاش می‌شود با اجرای سیستم‌های روشنایی، ایجاد معبر، نصب نیمکت و آلاچیق در فضا‌های سبز حاشیه‌ای و محله‌ای بهره وری بهینه از این قبیل اماکن جهت استفاده شهروندان و ساکنین مجاور آن‌ها میسر گردد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.