تغییر ورزشگاه خانگی تیم تراکتور

ورزشگاه خانگی تیم فوتبال تراکتور تبریز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، با درخواست باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور تبریز و موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پس از این همه بازی‌های خانگی تیم تراکتور به جای ورزشگاه یادگار امام (ره) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

تصمیم مسئولان و کادر فنی تراکتور در این خصوص، با هدف حفظ و بهبود کیفیت چمن استادیوم یادگار امام و نیز حضور نیافتن هواداران با توجه به شرایط کرونایی اتخاذ شده است و این تیم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم اختصاصی خود مقابل فولاد خوزستان صف آرایی می‌کند.

استادیوم بنیان دیزل (شهید حاج قاسم سلیمانی) تبریز با گنجایش ۱۰ هزار صندلی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است و جزو مجموعه‌های  تحت مالکیت محمدرضا زنوزی است که در سال‌های اخیر به عنوان محل تمرین و محل مسابقات تیم‌های گسترش فولاد و ماشین سازی استفاده می شود.

محل تمرینات تیم تراکتور تبریز از زمان واگذاری این باشگاه به زنوزی به این ورزشگاه زیبا و مدرن منتقل شده است، اما با این حال تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نیز به مدت سه سال از این استادیوم به عنوان ورزشگاه بازی‌های خانگی استفاده خواهد کرد.

تیم فوتبال تراکتور هم اکنون با ۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف فولاد اهواز می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار