نظارت و پایش بهداشتی در مناطق آبگرفته ماهشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: با هدف پیشگیری از بروز آلودگی و شیوع بیمار‌های احتمالی، نظارت‌ها و پایش‌های مستمر بهداشتی در مناطق دچار آبگرفتگی، در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: به‌منظور پیشگیری از بروز آلودگی و شیوع بیمار‌های احتمالی، نظارت‌ها و پایش‌های مستمر بهداشتی در مناطق دچار آبگرفتگی، در حال انجام است و  برابر با اصول بهداشتی در شرایط بحرانی، اقدامات دستگاه‌های اجرایی به تفکیک برنامه‌ریزی و ابلاغ شد.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید نسبت به وظایف خود در جهت حفظ بهداشت عمومی مناطق درگیر با آبگرفتگی اقدام کنند تا از بروز بیماری‌های احتمالی پیشگیری شود، افزود: تاکنون شرایط بهداشتی منطقه به خوبی مدیریت و کنترل شده است.

شنبدی بیان داشت: علاوه بر این نیز آب شرب شهرستان از سوی کارشناسان مرکز بهداشت همواره در حال بررسی است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد وبا اقدامات صورت گرفته همچنین فعالیت‌های مربوط به گندزدایی و ضدعفونی مناطق از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال انجام است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر تصریح کرد: با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، گروه‌های بهداشتی در نقاط مختلف حضور پیدا کرده و وضعیت بهداشت عمومی شهروندان را بررسی می‌کنند و تاکنون شیوع بیماری ناشی از آبگرفتگی‌ها در ماهشهر گزارش نشده که این امر نشان‌دهنده پایداری شرایط در منطقه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.