معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد

ورودی غربی زیرگذر گلوبندک به زودی افتتاح می‌شود

صبوری دیلمی ضمن اعلام پیشرفت ۷۳ درصدی عملیات احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، گفت: ورودی غربی این زیرگذر به زودی برای تردد شهروندان گشایش یابد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دست اندرکاران اجرایی پروژه احداث زیرگذر گلوبندک علی رغم محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل همه گیری بیماری کووید ۱۹، کار تکمیل این زیرگذر عابر پیاده را ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیش می‌برند و از این رو پیش بینی می‌شود ورودی غربی زیرگذر که دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی پانزده خرداد را تسهیل می‌کند به زودی بهره برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آن که کار نصب ۳ گیت ورودی و کنترل بلیط مترو و ۳ گیت خروجی آن جهت فراهم ساختن امکان اتصال زیرگذر به خط یک متروی تهران با موفقیت به اتمام رسیده است، یادآور شد: عملیات نازک کاری و نمای دیوا‌ها در قسمت ورودی غربی وارد مراحل نهایی شده و سازه ورودی به ایستگاه نیز به زودی آماده نصب خواهد شد.

با بهره برداری از زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار