مقام سابق امنیت سایبری آمریکا پافشاری رئیس‌جمهور فعلی این کشور بر تئوری تقلب در انتخابات را آسیب‌زننده به دموکراسی توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، مقام ارشد سابق امنیت سایبری آمریکا از دونالد ترامپ خواست تا از حملات مداوم به یکپارچگی و سلامت انتخابات سوم نوامبر دست بردارد.

کریس کربس، که ماه گذشته به دلیل تائید سلامت انتخابات ریاست جمهوری از سوی ترامپ اخراج شد، روز جمعه در پیام شفافی خطاب به ترامپ گفت: حملات مداوم به صحت انتخابات ماه گذشته را متوقف کنید، زیرا دموکراسی آمریکا آسیب پذیر است.

مقام سابق امنیتی آمریکا پافشاری بی وقفه ترامپ بر تقلب در انتخابات را موضوعی خطرناک و نگران کننده توصیف کرد و یادآور شد: دموکراسی آمریکا شکننده است. باید از آن مراقبت کنید. ما باید نسبت به حمایت از دموکراسی اطمینان حاصل کنیم.

کربس پیشتر نیز در مصاحبه‌ای بار دیگر بر عقیده خود مبنی بر اینکه انتخابات ۲۰۲۰ امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا است، پافشاری کرد و ادعای تقلب از سوی ترامپ را مضحک خواند.

تائید سلامت انتخابات سوم نوامبر و رد نظریه‌های توطئه دونالد ترامپ در انتخابات از سوی کربس به مذاق رئیس جمهور آمریکا خوش نیامد و منجر به اخراج او از سمت خود شد. رئیس جمهور فعلی آمریکا که بازنده کارزار سوم نوامبر شده، به شدت بر ادعای اثبات نشده تقلب در انتخابات ریاست جمهوری متمرکز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار