ثبت نام بیش از ۱۶ هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ثبت نام بیش از ۱۶ هزار نوآموز در مراکز پیش دبستانی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تحقق نرخ حداکثری ثبت نام نوآموزان دوره‌ پیش دبستانی، تا کنون بیش از ۸۰  نوآموزان واجد شرایط دوره‌ پیش دبستانی در استان ثبت سامانه سناد شدند.

او اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۶ هزار نوآموز دوره‌ پیش دبستانی در بیش از ۸۹۹ مرکز پیش دبستانی ثبت نام نمودند و آموزش‌های آنان به صورت غیر حضوری در فضای مجازی ارائه می‌گردد.


بیشتر بخوانید


محمدی افزود: این تعداد از نوآموزان در قالب پیش دبستانی‌های غیر دولتی، پیش دبستانی‌های طرح حمایت دولت (پیش دبستانی‌های مناطق محروم، کلاس‌های چند پایه و دو زبانه) و پیش دبستانی‌های طرح پوشش رایگان غیر حضوری در فرایند یاددهی یادگیری شرکت و از آموزش‌های متناسب با این دوره و فعالیت‌های قرآنی بهره مند می‌گردند.

محمدی در پایان اعلام کرد با برنامه ریزی صورت گرفته در استان تا دو هفته آینده مابقی نوآموزان بازمانده از تحصیل دوره‌ی پیش دبستانی که حدود ۴ هزار نفر می‌باشند در قالب طرح پوشش رایگان پیش دبستانی غیر حضوری ثبت نام و به فعالیت‌های تعلیم و تربیتی مشغول خواهند شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.