اعمال قانون یک هزار خودروی پلاک مخدوش در جاده‌های خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان از اعمال قانون یک هزار خودروی پلاک مخدوش طی محدودیت‌های کرونایی آذر ماه در جاده‌های استان خبر داد.

اعمال قانون یک هزار خودروی پلاک مخدوش در جاده‌های خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از ابتدای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی تاکنون، یک هزار خودروی پلاک مخدوش در جاده‌های استان اعمال قانون شده و ۱۶۵ خودرو نیز توقیف گردید.

او افزود: پلیس، از ابتدای طرح اعمال ممنوعیت، ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی استان و خروج خودرو‌های بومی از این شهر‌ها را به صورت جدی در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان انجام داده است.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه تا زمان ریشه کنی کرونا ویروس، ستاد‌های استانی و ملی را برای حفاظت از سلامت مردم همراهی خواهیم کرد، اظهار داشت: تذکر لسانی، بازگشت به مبدا و جریمه، رویکرد پلیس در اجرای هرچه بهتر محدودیت‌ها برای مقابله با گسترش شیوع کرونا بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: صاحبان خودرو‌هایی که بخواهند بدون توجه به هشدار‌های کرونایی، با مخدوش کردن پلاک خودرو از دستورات سرپیچی کنند، به مراجع قضایی  معرفی خواهند شد که برخورد دستگاه قضا، حبس ۶ ماهه تا یک ساله در این گونه موارد است.

این مقام مسئول اذعان داشت: ماموران پلیس موظف شده اند تا خودروی افرادی را که به صورت عمدی باعث ناخوانا شدن پلاک خودرو یا مخدوش کردن آن می شوند، توقیف و به پارکینگ هدایت کرده و جریمه ۶۰ هزار تومانی اعمال کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.