سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

شرکت در مناقصه یکی از سازمان‌های دولتی با ارائه گواهی تعیین صلاحیت جعلی

سرهنگ کیانی گفت: درجریان برگزاری مناقصه یکی از سازمان‌های دولتی، یکی از شرکت‌های خدماتی در سطح استان ایلام با ارائه مدارک جعلی و غیر واقعی برنده مناقصه به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد.

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و اقدامات فنی و پلیسی، مبنی بر احتمال تقلب و تبانی در برگزاری مناقصه یکی از سازمان‌های دولتی در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و پس از بررسی‌های پلیسی، مشخص شد که در جریان برگزاری مناقصه، یکی از شرکت‌های خدماتی در سطح استان مبادرت به ارائه مدارک جعلی و غیر واقعی (گواهی تعیین صلاحیت جعلی) به منظور شرکت درمناقصه نموده است.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی، متهم دستگیر و در بازجوئی‌های اولیه به تقلب و تبانی در برگزاری مناقصه وجعل گواهی تعیین صلاحیت به منظور شرکت درمناقصه اعتراف کرد، ادامه داد:ارزش ریالی مناقصه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از انعقاد قرارداد با این شرکت متخلف ممانعت شده است، عنوان کرد: کمیسیون مناقصه این سازمان دولتی مکلف به معرفی شرکت واجد شرایط به عنوان برنده مناقصه و ابطال مناقصه جعلی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد:شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.