پلمب ۴۵۶ واحد صنفی متخلف در مازندران

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از پلمب ۴۵۶ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی در دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد باقرزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران از پلمب ۴۵۶ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در شرایط کرونایی در دو هفته گذشته خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحد‌های صنفی در ایام کرونایی در مازندران، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

او با بیان اینکه به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و فعالیت‌های گروه شغلی یک تا ۴ که از طریق اتحادیه‌ها به واحد‌های صنفی ابلاغ شد، افزود: فعالیت‌های گروه‌های شغلی ۱ در همه شهر‌های استان و فعالیت‌های گروه شغلی ۲ در شهر‌های نارنجی مجاز است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران ادامه داد: فعالیت‌های گروه شغلی ۲ در شهر‌های قرمز (ساری، آمل و بهشهر) ممنوع بوده و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ نیز در همه شهر‌های استان با توجه به شرایط حاکم ممنوع و برابر ضوابط ابلاغی انجام می‌پذیرد.

سرهنگ باقرزاده گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت‌های تلفیقی با همکاری ماموران بهداشت و اصناف در دو هفته گذشته از ۱۰ هزار و ۳۰۵ واحد صنفی در استان بازدید کردند.

او افزود: این واحد‌های متخلف به علت عدم رعایت موارد بهداشتی سبب به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه شده اند که برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و ضوابط حاکم پلمب شدند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی مازندران از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف مختلف، مراتب را از طریق تلفن گویا ۱۹۰ (اداره بهداشت) و یا ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار