هیچ مشکلی برای تامین اعتبار تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق وجود ندارد

مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور گفت: بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محسن سلیمی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزرات بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق،گفت: با توجه به حمایت همه جانبه شهرستان و پیشرفت فیزیکی این پروژه با تمام توان از پروژه در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دفاع می‌کنم و مشکلی برای تامین اعتبار وجود ندارد و تمام توان خود را به کار می‌بریم تا ظرف پایان سال عملیات ساختمانی به اتمام برسد و ظرف دو ماه اول سال ۱۴۰۰ نیز تجهیز و راه اندازی شود.

یحیی دامن خشک مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز گفت: ظرف یک هفته آینده کاشی و سرامیک پروژه وارد کارگاه خواهد شد و خرید آسانسور‌ها و تجهیزات کامل موتورخانه و چیلر را ظرف دو هفته آینده شروع می‌کنیم.

عبدالله پور نماینده پیمانکار این پروژه نیز گفت: در حال حاضر ۷۰ نفر در پروژه فعال هستند و این تعداد را در زمان نصب کاشی و سرامیک و موتورخانه به ۱۰۰ نفر خواهیم رساند.

فرماندار بافق نیز ضمن تشکر ویژه از محسن سلیمی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت برای حسن نیت کامل برای تکمیل پروژه گفت: شرایط برای اتمام و تجهیز پروژه کاملا مهیا ساخت و هیچ عذر و بهانه‌های دیگر برای تکیمل نشدن این پروژه در موعد مقرر پذیرفتنی نیست.

محسن سلیمی مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور در سفر یکروزه به بافق به همراه فرماندار، مسئول دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر (عج) و پیمانکار از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی بازدید کرد و از نزدیک در روند احداث این پروژه قرار گرفت.

در پایان این بازدید حاضرین از مجموعه بیمارستان ولیعصر (عج) نیز بازدید کردند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.