پرداخت علی الحساب ۸۰ درصد حقوق پزشکان و ماماهای روستایی

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اعلام کرد که این سازمان به صورت علی الحساب ۸۰ درصد حقوق پزشکان و ماما‌های طرف قرارداد روستایی را برای ۸ ماه سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رضایی، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان بیمه سلامت در مقطع فعلی توجه به کمیت و کیفیت خدمات سطح یک روستایی و شهری است، بنابراین با توجه به تاکیدات مدیرعامل سازمان، پرداختی‌های پزشکان و ماما‌ها در روستا‌ها و ۲ استان فارس و مازندران در اولویت قرار گرفت.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت افزود: با توجه به تدابیر صورت گرفته، بیست و پنجم هر ماه ۸۰ درصد علی الحساب پزشکان خانواده پرداخت می‌شود، بنابراین در حوزه پرداخت سازمان بیمه سلامت در وضعیت مناسبی قرار داشته و برای برنامه پزشک خانواده روستایی ۸ ماه اول سال جاری تا پایان آبان پرداخت شده است.

او تاکید کرد: سهم سازمان برای ۸ ماه اول پرداختی‌ها ۹۱۷ میلیارد تومان است، ضمن اینکه تمامی محاسبات تسویه حساب ۶ ماه اول سال مربوط به پزشک خانواده روستایی و شهری برای ۴ هزار و ۱۱۲ مرکز جامع سلامت روستایی انجام شده است، لذا به زودی سهم ۲۰ درصد باقیمانده نیز۶ ماه اول سال جاری در برنامه روستایی تسویه حساب کامل انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار