غربالگری بیش از ۲ هزار قصرشیرینی از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی

فرماندار قصرشیرین گفت : ۲ هزار و ۳۷۶ تن از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی در این شهرستان در زمینه ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : در نتیجه غربالگری ۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده و در خصوص قرنطینه و اجرای مراقبت‌های بعدی راهنمایی شده اند.

او گفت : چهار تیم از شبکه بهداشت و درمان در زمینه آموزش‌های چهره به چهره به افراد به صورت محله محور فعالیت دارند و همچنین ۲ تیم از ناحیه مقاومت سپاه پاسداران خانواده‌های نیازمند را شناسایی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: در این طرح هدف آموزش و شناسایی بیمارانی است که باید قرنطینه شوند و توصیه‌های خود مراقبتی را انجام دهند و خانواده‌هایی که مشمول دریافت کمک‌های مومنانه و معیشتی هستند نیز شناسایی می‌شوند.

تاتار ادامه داد: با توجه به اجرای محدودیت‌ها در قصرشیرین کاهش تعداد مبتلا به کووید ۱۹را طی ۲ هفته اخیر داشته ایم، اما این به معنای پایان کرونا نیست و حتما مردم همچنان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از تردد‌های غیرضرور جلوگیری کنند.

او افزود: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و جدی گرفتن موازین بهداشتی اصولی است که باید مردم آن را جدی بگیرند.

او گفت: کرونا در کمین همه افراد است و شب نشینی‌ها و گردهمایی‌های خانوادگی کانون ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ است از این رو از مردم می‌خواهیم با همراهی و همکاری و مشارکت از برپایی چنین مجالسی به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار قصرشیرین افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۴۰۳ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از مجموع مبتلایان ۱۸ تن فوت کرده اند و هم اکنون ۲ تن در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار