در آستانه سالگرد شهید سلیمانی؛

طرح جهادی سردار سلیمانی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح شهید سلیمانی با شعار "راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد» در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه و حمایت از آسیب دیدگان در موج سوم کرونا، همزمان با هفته بسیج و تاسی از روحیه جهادی سردار شهید سلیمانی طرح جهادی راه شهید سلیمانی را گام دیگری به منظور خدمت به بندگان خدا دانست.

او افزود: به منظور گرامی‌داشت یاد و نام این سردار عزیز، هر کس وظیفه‌ای دارد که اولا باید آن را به خوبی بشناسد و در ثانی به آن به خوبی عمل کند. وظیفه امروز ما الهام گرفته از جمله‌ای است که سردار دل‌ها در قضیه سیل خوزستان فرمودند و بیان کردند: جوانانی که اشتیاق زیادی برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم دارند، بهتر است به خوزستان بیایند.

حجت الاسلام کرمی توجه به خوراک و پوشاک محرومین و مستمندان را فضیلت بسیار بالایی دانسته، تا جایی که در دین مبین اسلام تامین غذا و لباس فقرا و نیازمندان، وسیله آمرزش و جلب رحمت الهی بوده از این رو در زمره کفارات قرار داده شده و در موارد مختلف امر به اطعام و یا پوشاندن فقرا شده است؛ لذا مسئولین جامعه اسلامی، مومنین و دست اندرکاران بقاع متبرکه و خادمان فرزندان و نوادگان اهل بیت علیهم السلام، فصل سرد و خزانِ پاییز را با پویش همدلی و مساوات به فصل همدلی مومنانه تبدیل نمایند.

او گفت: در نظر داریم در مرحله اول این طرح بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی و پوشاک را به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر بسته از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه در اختیار اقشار نیازمند قرار دهیم.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز از عموم مردم و خیرین همیشه در صحنه دعوت نمود در این طرح جهادی شرکت کرده و خیرین می‌توانند وجوه خود به مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۴۳۶۷۲۲ واریز نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار