توخل، گزینه احتمالی نیمکت فصل آینده شیاطین سرخ

مسئولان باشگاه منچستر یونایتد به دنبال این هستند که هدایت تیمشان را برای فصل آینده به توماس توخل سرمربی فعلی تیم پاری‌سن‌ژرمن بسپارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت GOAL مسئولان باشگاه منچستر یونایتد به دنبال این هستند که هدایت تیمشان را برای فصل آینده به توماس توخل سرمربی فعلی تیم پاری‌سن‌ژرمن بسپارند.

توخل سرمربی آلمانی تیم پی‌اس‌جی، در فصل قبلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد این تیم را به فینال مسابقات برساند، اما نتایج ضعیف این مربی در فصل جدید باعث ایجاد اختلاف بین او لئونارد، مدیر ورزشی باشگاه پاری سم ژرمن شده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد با اتمام قرارداد توخل با باشگاه پاریسی، در انتهای این فصل این مربی از پاری سن ژرمن جدا شود و در آن زمان تیم‌های زیادی در اروپا هستند که دوست دارند او روی نیمکتشان بنشیند.

اوله گنار سولسشر هرگز نتوانست رضایت هواداران شیاطین سرخ را برآورده کند و با اینکه مسئولان باشگاه از او حمایت کرده اند، به نظر نمی‌رسد او جایگاه محکمی داشته باشد و در صورتی که در انتهای این فصل نتواند جامی کسب کند، برکناری این مربی نروژی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار