در پی هشدار هواشناسی؛

دستگاه‌ های امدادی و خدمات رسان فردوس اعلام آمادگی کردند

در پی هشدار هواشناسی تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان فردوس اعلام آمادگی کردند و در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در جلسه امروز مدیریت بحران شهرستان فردوس پورجمال، رئیس اداره هواشناسی شهرستان گفت: سامانه بارندگی از عصر یک شنبه وارد فردوس می شود و تا عصر دوشنبه ادامه خواهد داشت که در این مدت حدود ۲۰ میلی متر بارندگی پیش بینی شده است.

او افزود: از ابتدای سال در شهرستان فردوس  ۱۲ میلی متر بارندگی داشته ایم که نسبت به مدت مشابه پارسال کمتر بوده است، اما امیدواریم با ورورد سامانه های بارشی در آینده این کمبود بارندگی جبران شود.

حلاج مقدم فرماندار فردوس نیز بر لغو تمام دورکاری‌ های کارمندان ادارات تاکید کرد و ادامه داد: ارگان‌ های امداد رسان و شرکت‌ های خدماتی در حالت آماده باش کامل به سر می برند تا از هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


رئیسی معاون عمرانی فرمانداری فردوس نیز از گلخانه داران، مرغداران و دامداران خواست با توجه به کاهش شدید دما تمهیدات لازم برای حفظ محصولات خویش بیندیشند.

او تصریح کرد: تامین سوخت جایگزین برای واحد‌ های تولیدی فعال (مرغداری ها، دامداری‌ ها وگلخانه ها) ضروری است.

رئیسی ادامه داد: تامین سوخت جایگزین برای عشایر نیز توسط اداره امور عشایر انجام شود.

خاکسار رئیس اداره گاز شهرستان فردوس نیز با اشاره به کاهش شدید دما گفت: اداره‌ های دولتی باید حداکثر صرفه جویی در مصرف گاز را انجام دهند و چنانچه برای تامین گاز با مشکل مواجه شویم قطع گاز ادارات در اولویت است و تحت هیچ شرایطی گاز منازل مسکونی قطع نخواهد شد.

در این جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران به تشریح آمادگی اجرایی دستگاه تحت مدیریت خویش پرداختند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار