اخبار حوادث ۱۵ آذر ۹۹؛

دستگیری سارقی که طلای دوستش را دزدید/ کشف ۳۰ کیلو تریاک از مخزن سوخت تریلر

اخبار حوادث ۱۵ آذر ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۱۵ آذر ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری زوج سارق طلا در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری یک زن و مرد سارق خبر داد که با طرح یک نقشه از منزل دوست خود دو میلیارد ریال طلا سرقت کرده بودند.

سرهنگ مهدیان افزود: در پی اعلام یک فقره سرقت منزل مسکونی در شهر انارستان از توابع شهرستان جم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: خانمی با مراجعه به ماموران پلیس گفت به همراه دوستش منزلش را ترک کرده و در لحظه مراجعت متوجه سرقت از منزل خود شده است.

فرمانده انتظامی جم افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاکی و صحنه سرقت به دوست او مظنون شدند و با هماهنگی قضائی او را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مرکز پلیس منتقل کردند.

مهدیان گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس با توجه به شواهد و مدارک به سرقت اعتراف کرد و توضیح داد با سوء استفاده از اعتماد دوستش دسته کلیدش را در خودروی او برداشته و به بهانه انجام کاری از او جدا شده و با همدستی نامزدش با حضور در منزل او، دست به سرقت طلا می‌زند.

این مقام انتظامی بیان کرد: همه طلاهای سرقتی که دو میلیارد ریال ارزش داشت به مالباخته تحویل شد و هر دو متهم و فرد مالخر در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ۳۰ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در مخزن سوخت یک دستگاه کشنده تریلر کشف شد.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با موادمخدر با استقرار در جاده محدوده شرکت‌های پارس جنوبی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک کشنده تریلر مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: سپس ماموران، ۳۰ کیلو گرم تریاک را که به صورت حرفه‌ای در مخزن سوخت کشنده تریلر جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه عنوان کرد: در همین زمینه یک متهم دستگیر شد.

کاهش ۱۲ درصدی تصادفات در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کاهش ۱۲ درصدی تصادفات از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی همکاری مردم و شورای ترافیک شهرستان دشتستان با این فرماندهی و تلاش‌های شبانه روزی پلیس راهنمائی و رانندگی و اقدامات پیشگیرانه مانند اصلاح نقاط حادثه خیز تصادفات از ابتدای امسال تا کنون نسبت به دوره مشابه پارسال، به طور میانگین ۱۲ درصد کاهش یافته است.

او عنوان کرد: در همین بازه زمانی تصادفات درون شهری ۸ درصد و تصادفات برون شهری ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال، کم‌تر شده است.

دستگیری ۲ سارق سیم برق در دشتی

فرمانده انتظامی دشتی گفت: دو سارق حرفه‌ای سیم برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.