فالح الفیاض: الحشد الشعبی در معرض توطئه‌هاست

رئیس سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که این نهاد مردمی در عراق در معرض توطئه قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل موازین نیوز، رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در اظهاراتی تاکید کرد که توطئه‌ها قصد لطمه زدن به وجه این نهاد مردمی در عراق را دارد.

«فالح الفیاض» در مراسم سالروز شهادت یک عکاس اداره رسانه سازمان الحشد الشعبی، نیرو‌های مبارز این سازمان را «نگهبانان ملت عراق و وفاداران به آنها» توصیف کرد و گفت: «احمد المهنه عکاس الحشد الشعبی هم در حال پوشش مطالبات مشروع ملت عراق در میادین اعتراضات به شهادت رسید برخی می‌خواهند که الحشد الشعبی را مخالف معترضان نشان دهند؛ اما این خیالی باطل است، زیرا الحشد الشعبی مدافع واقعی ملت عراق و بیان کننده واقعی خواسته‌های آن‌ها خواهد بود».

الفیاض در ادامه افزود: «الحشد الشعبی برخاسته از ملت عراق است و برای همیشه وفادار به ملت عراق و صاحبان خواسته‌های برحق آن‌ها خواهد ماند. الحشد الشعبی ابزار سرکوبگری یا ابزاری در دست یک ظالم یا فاسد نیست؛ بلکه ابزار گسترش آرامش و ثبات در کشور است. رزمندگان الحشد الشعبی نگهبانان ملت عراق هستند و وفادار آن‌ها باقی خواهند ماند و با کسانی که می‌خواهند کشور را سرنگون کنند، مبارزه خواهند کرد».

وی نهایتا خاطنشان کرد: «برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها توسط اداره رسانه الحشد الشعبی می‌تواند جوانان را درباره اهداف و خط مشی الحشد الشعبی روشن‌تر کند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار