اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای شرکت‌های غیر نوپا

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای شرکت‌های غیر نوپا و کسب و کار‌های نوپا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از اقدام سازمان فناوری اطلاعات ایران و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای شرکت‌های غیر نوپا و تسهیلات کم بهره برای کسب و کار‌های نوپا از محل عاملیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید، خبر داد.

او با اشاره به نقش حیاتی زیرساخت‌های ارتباطی و ابزار‌های فناوری اطلاعات در همه زوایای زندگی به خصوص حوزه‌های سلامت، کسب و کار، آموزش و فرهنگ در بحران کرونا، افزود: هدف از اعطای تسهیلات، حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایجاد و حفظ اشتغال برای فارغ التحصیلان و نیرو‌های متخصص این حوزه است.

 پاکدل ادامه داد : درخواست‌های ارسال شده در کارگروه استانی تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی و پس از تصویب نهایی جهت تایید و پرداخت به سازمان فناوری اطلاعات ایران ارسال می‌گردد.

بر اساس این گزارش، کسب و کار‌ها و شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام دریافت تسهیلات به لینک http://yazd.ict.gov.ir/fa/home/tashilat و یا سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار