تردد در محور هندیجان به دیلم از سرگرفته شد

فرماندار هندیجان با اشاره به رفع آبگرفتگی ناشی از بارندگی دیشب در محور هندیجان به دیلم با همت راهداری و نیروی انتظامی شهرستان گفت: هم اکنون تردد در این مسیر امکانپذیر است.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ساعات اولیه امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه، محور هندیجان به دیلم در ۲ مسیر رفت و برگشت به علت بارندگی شدید دیشب در چندین نقطه مسدود شده بود.

او افزود: با حضور به موقع و تلاش نیرو‌های راهداری، انتظامی، امدادی و پلیس راه وسایل نقلیه گرفتار در آبگرفتگی ناشی از سیلاب با احتیاط کامل هدایت شدند و هم اکنون این محور بازگشایی شده و تردد در حال انجام است.

بویری با اشاره به فعالیت ماشین آلات راهداری برای پاکسازی مسیر، اظهار داشت: رانندگان به دلیل لغزندگی جاده با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل رانندگی کنند تا شاهد وقوع اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

صبح امروز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد در پی بارندگی‌های دیشب و تداوم آن تاکنون، محور دیلم - هندیجان دچار آبگرفتگی و سیلاب شده و تا اطلاع ثانوی مسدود است، اما هم اکنون با تلاش همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، در کمترین زمان این مسیر بازگشایی شد و تردد در آن روان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.