انس با کتاب در دستور کار شاگردان نویدکیا

اعضای تیم فوتبال سپاهان، در کنار ورزش تلاش می‌کنند سطح مطالعه خود را نیز بالا برده و فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را ترویج دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در راستای برنامه‌ها واهداف فرهنگی این باشگاه و همچنین جامعه‌ عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به موضوع مطالعه و کتابخوانی، واحد فرهنگی باشگاه سپاهان با هدف ارتقای سطح مطالعه در بین اعضای تیم و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، اقدام به تهیه کتاب "حکایت دولت و فرزانگی" و توزیع آن در بین اعضای تیم کرده است و تصمیم دارد این کار را به صورت دائمی در سفر‌های خود انجام دهد.

اعضای تیم فوتبال سپاهان که برای برگزاری مسابقه با تیم نفت مسجد سلیمان عازم این شهر شده اند، با مطالعه کتاب در اوقات فراغت خود، تلاش می‌کنند علاوه بر ارتقای سطح دانش عمومی خود و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، پیوندی نیز میان ورزش و کتابخوانی ایجاد شود، زیرا ورزش و کتاب به سلامت جسم و روح منجر می‌شود و پیوند این دو حرکتی در جهت خوب اندیشیدن است.

گفتنی است، کتاب "حکایت دولت و فرزانگی" اثر مارک فیشر، از پرفروش‌ترین کتاب‌های انگیزشی جهان است که علاقمندان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار