برخورد با هنجارشکنان امنیت و فرهنگ در کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: از تمامی مسئولان استان می‌خواهم در اولین فرصت به موضوع هنجارشکنی در محل تکیه معاون‌الملک رسیدگی و جلو این کار‌های ضد فرهنگی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت اله علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: از تمامی مسئولان استان اعم از دادستانی، نیروی انتظامی و سازمان گردشگری می‌خواهم در اولین فرصت به موضوع رسیدگی و جلو این کار‌های ضد فرهنگی را بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: مکان مقدسی همچون تکیه معاون‌الملک که از دیرباز مرکز نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و روضه حضرت سید الشهدا (ع) بوده است نباید مورد سوء‌استفاده افرادی معلوم‌الحال قرار گیرد و حرمت این مکان شکسته شود.

آیت اله علما تصریح کرد: هنجارشکنانی که در محل تکیه معاون‌الملک که سالیان متمادی محل ذکر و روضه امام حسین (ع) بوده است با کلیپی موهن موجب هتک حرمت به ساحت این مکان مقدس شده‌اند باید بدانند دستگاه قضا با همه توان پای کار بوده و اجازه نمی‌دهند امنیت مردم چه در بعد جانی و چه در بعد فرهنگی خدشه دار شود.

امام جمعه کرمانشاه گفت:  اخیرا گروهی با حضور در اماکن مقدس مذهبی و با ساخت کلیپ‌های هنجارشکنانه موجب هتک حرمت به این مکان‌های مقدس شده اند و این موضوع  احساسات مردم متدین انقلابی و عاشق سید الشهدا (ع) را جریحه‌دار کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.