پیامک‌های دریافتی شانزدهم آذرماه ؛

از پلاک نشدن خودرو‌های نیسان تا درخواست تمدید برگزاری آزمون استخدامی

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم آذرماه ، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۹۰۳....۹۳۶: با سلام چرا مدارس دزفول و سایر شهر‌های خوزستان بر خلاف دستور ستاد ملی کشوری کرونا دستور به بازگشایی و حضور الزامی معلمان کرده است؟ معلمان دزفول دربرابر کرونا ایمن هستند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۰۸۵۸....۹۳۶: سلام چرا دولت تدبیر و امید فیش گازوبرق رابرای مددجویان کمیته امداد وبهزیستی را نمی‌بخشد ما بااین گرانی‌ها توان پرداخت فیش آب، گاز و برق نداریم باتشکر


۰۰۱۷....۹۱۷: سلام شما برای آزمون‌های دانش آموزان گزارش تهیه کردید، لطفا برای آزمون فراگیر هشتم گزارشی تهیه کنید تا ما تکلیفمان مشخص شود. با تشکر


۳۳۲۷....۹۱۱: شرایط برای آزمون دی ماه مساعد نیست لطفا آزمون دی ماه را به تعویق بیاندازید.


۲۵۷۵....۹۱۶: سلام اگر امکانش هست گزارشی تهیه کنید که چرا نیسان پلاک نمی‌شود و مشکل چیست؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر


۹۶۵۶....۹۱۸: با سلام و ادب بنده از سایپا یک حواله نیسان آپشنال خریده ام الان پنج ماه است پاسخگو نیستند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۸۰۳۴....۹۱۵: قانون فوق‌العاده خاص کارکنان زندان‌ها سال ۹۱ در مجلس شورای اسلامی تصویب، ولی متاسفانه به دلایل مبهم اجرایی نشده و قرار است در سال ۱۴۰۰ اجرایی گردد. در خلال چندسال گذشته از تصویب قانون تا کنون تعدادی از کارکنان گمنام سازمان بازنشسته شده و از مزایای قانون اشاره شده محروم مانده و درخواست حقوق معوقه خود را دارند. لطفا درخواست بازنشستگان سازمان زندان‌ها را به گوش مسئولان کشوری برسانید.


۴۰۹۹....۹۱۸: با سلام لطفا پیگیری نمایید مشکل پلاک نشدن خودرو‌های نیسان وانت چیست؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر


۸۹۵۵....۹۱۲: سلام وقت بخیر پسرم دانشگاه دولتی در نیم سال دوم قبول شده، ولی به دلیل شرایط کرونایی و تعویق نتایج کنکور دفترچه اعزام به خدمت دریافت نکرده حال به این دلیل نظام وظیفه از ادامه تحصیل ممانعت می‌کند خواهشمندم استدعای عاجزانه دارم با توجه به شرایط کنونی کشور از نظر اقتصادی پیگیری فرمایید تا نظام وظیفه مساعدت نماید.


۸۶۵۱....۹۰۲: خواستار تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا اسفندماه لطفا پیگیری وحمایت کنید.


۱۹۸۷....۹۹۲: سلام الان سه ماه هست که هیچ پولی ازسهام عدالت به حسابم واریز نشده اگر لازمش نداشتم که نمی‌فروختم لطفا جواب دهید.


۵۱۲۴....۹۳۶: سلام وقت بخیر من موفق به ثبت نام آزمون دکترا نشدم آیا برای کسانی که موفق به ثبت نام نشدند وجود دارد؟


۹۶۹۰....۹۳۵: سلام نیسان وانت زامیاد ۵ ماهه پلاک نمی‌شود. مردم کارگر چه گناهی کردن که باید بدقولی شرکت سایپا و زامیاد را تحمل کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. باتشکر


۲۸۹۷....۹۱۲: باسلام و احترام. ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات حضرت عالی و سایر همکاران جهت اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان. به استحضار می‌رساند ما بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی باید با شاغلان استثنایی همسان سازی شده که متاسفانه با معلمین محترم شاغل در آموزش و پرورش عادی اجرا شده است؛ لذا استدعا دارد دستور رسیدگی و مساعدت را مبذول فرمایید.با تشکر و سپاس فراوان

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین محمدی
۲۰:۳۵ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام چرا نیسان فاکتور شده پلاک نمی شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۳:۰۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
باسلام تورا خدا مشکل پلاک نشدن نیسان زامیاد را پیگیری کنید
آخرین اخبار