تارتار: مقابل صدرنشین لیگ کار سختی داریم/ هواداران استقلال باید به فکری فرصت دهند

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل گل گهر، انتقادات از عملکرد فکری در استقلال و شرایط بازیکنان تیمش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از دیدار تیمش با گل گهر سیرجان اظهار کرد: فردا بازی سنگینی داریم. بازی مقابل صدرنشین لیگ که پرافتخار‌ترین سرمربی لیگ برتر را در اختیار دارد، بازی راحتی نیست؛ اما ما هفته گذشته بازی منطقی و خوبی مقابل استقلال مدعی انجام دادیم که اعتماد به نفس تیم ما را بالا برد. تا جایی که می‌توانستیم تاکتیک‌هایی که مدنظرمان بود را در تمرینات کار کردیم. البته شرایط آب و هوایی به گونه‌ای بود که نتوانستیم به طور کامل تمریناتمان را پیش ببریم. به هر حال سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی هدفمند به نتیجه دلخواهمان که پیروزی است برسیم.  

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا هدف پیکان در بازی مقابل گل گهر، مانند بازی‌های قبلی گل نخوردن و نباختن است، گفت: به هر حال این بازی بیرون از خانه است و باید به مصاف تیم صدرنشین برویم. هدف ما این است که از سیرجان دست پر برگردیم و ضمن احترام به تیم خوب گل گهر، می‌توانیم برنده بازی هم باشیم، زیرا این طور دیدار‌ها نسبت به دیدار‌هایی که حریفان بسته بازی می‌کنند، راحت‌تر است.  

سرمربی پیکان درباره تحت فشار قرار گرفتن فکری و انتقاد از عملکرد او در استقلال گفت: به اعتقاد من محمود فکری تا به این جای کار، نسبت به سال‌های گذشته استقلال، عملکرد خوبی داشته است. او جزء مربیانی است که در چند سال گذشته امتیاز بیشتری نسبت به دیگران کسب کرده است. فکر می‌کنم هواداران استقلال باید صبور باشند و به فکری فرصت دهند. فکری جوانی اش را در استقلال گذرانده و فکر می‌کنم اگر به او فرصت کافی بدهند، می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.


بیشتر بخوانید: 

ذوب آهن - شهر خودرو؛ تقابل رضایى و رحمتى زیر سایه کرونایى هاى ذوب/ نفتى‌ها به دنبال نخستین پیروزى برابر سپاهان


او درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی مقابل گل گهر گفت: بازیکنان مصدوم زیادی داریم و ۶یا ۷ بازیکن ما به دلیل مصدومیت مقابل گل گهر نمی‌توانند بازی کنند. علیرضا رضایی، محمد حیدری، حسین نوری، شاهین طاهرخانی، حسین حیدری، و معین عباسیان  همچنان مصدوم هستند.  وحید شیخ ویسی هم به دلیل ابتلا به کرونا در کنار ما نیست؛ که امیدوارم همه آن‌ها به زودی به جمع ما برگردند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار