فرود اضطراری پرواز اصفهان- عسلویه هواپیمایی وارش در شیراز

پرواز اصفهان- عسلویه هواپیمایی وارش به علت نقص فنی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز فرود آمد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی وارش در گفت‌و‌گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: پرواز شماره ۵٨۶۵ هواپیمای وارش مسیر اصفهان-عسلویه که قرار بود صبح امروز ساعت ١١:۴۵ در فرودگاه بین المللی عسلویه به زمین بنشیند به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

ابراهیم تبار علت فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری وارش در فرودگاه شیراز را تغییر در فشار داخل کابین (فشار اختلالات جوی و سیستم‌های کابین هواپیما) اعلام کرد.

او افزود: این پرواز که امروز به علت تغییر در فشار هوای داخل کابین، خلبان پرواز به منظور تامین ایمنی مسافران اقدام به در دسترس قراردادن ماسک‌های اکسیژن و تغییر مسیر به سمت فرودگاه شیراز کرد که امکانات تعمیر و نگهداری بیشتری در اختیار باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی وارش  تصریح کرد: پس از فرود ایمن هواپیما و پیاده کردن مسافران، پذیرایی و تکریم لازم از مسافران صورت پذیرفت.

او عنوان کرد: شرکت هواپیمایی وارش برای انتقال مسافران از شیراز به عسلویه اقدام به فرستادن هواپیمای جایگزین کرده ولی به علت هوای نامساعد شیراز این هواپیما موفق به فرود نشد و هواپیمای جایگزین از فراز شیراز به تهران برگشت.

ابراهیم تبار با اعلام اینکه هواپیمای مربوطه نیز پس از انجام بازرسی ها و تشریفات لازم، مجدداً در خط پرواز قرار گرفت، گفت:  تمام مسافر این پرواز سالم هستند و هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیامده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۵۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
بازم خوب بود به خیر گذشته فرود اضطراری هواپیما
آخرین اخبار