بررسی علت آبگرفتگی‌های خوزستان و کوتاهی مسئولان از سوی سازمان بازرسی کل کشور

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کار بررسی علت آبگرفتگی‌های خوزستان و کوتاهی مسئولان در این زمینه از سوی سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت: پیرو دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی وضعیت مشکلات به وجود آمده در خصوص آبگرفتگی معابر به استان خوزستان سفر کردم.

او بیان داشت: پیگیری مشکلات، بررسی علت آبگرفتگی و  قصور و تقصیر هر یک از مقامات ملی و استانی را مشخص و مراتب را جهت رسیدگی قضایی به مقامات زیربط گزارش ‌می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


دیروز رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور ویژه‌ای به این شرح صادر کرد: با توجه به تکرار حوادث ناشی از آبگرفتگی معابر در شهرهای مختلف استان خوزستان و بروز مشکلات جدی و غیرقابل تحمل برای مردم آن منطقه که حکایت از تعلل و قصور مسئولان در ساماندهی آب و فاضلاب استان دارد؛ در اسرع وقت، به همراه تیمی از کارشناسان مجرب به استان خوزستان عزیمت و تمام زمینه‌ها و ابعاد بروز این وضعیت را بررسی کنید و قصور و تقصیر هر یک از مقامات ملی و استانی را مشخص و مراتب را جهت رسیدگی قضائی به مقامات زیربط منعکس و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.