پوشش ارتباطی استان بوشهر پس از سیل مطلوب است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از پایداری وضعیت پوشش ارتباطی استان پس از وقوع سیل در این استان خبر داد.

علی سملیان مدیر کل ارتباطات استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی است گفت: بعد از بارش شدید باران و وقوع سیل در استان بوشهر آخرین وضعیت ارتباطی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی جهت کاهش هر گونه حادثه احتمالی به وقوع سیلاب‌های مخرب در سطح استان گرفته شد.

او با اشاره به گفتگوی تلفنی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت ارتباطی استان بوشهر بعد از وقوع سیل بیان کرد: حفظ پایداری ارتباطات در شهر‌ها و روستا‌های سیلابی، بررسی مسیر‌های فیبرنوری داخل استان و پایداری آن‌ها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار این اداره کل قرار دارد.

نماینده وزیر ارتباطات در استان بوشهر افزود: با انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم برای اعزام نیرو‌های پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیرو‌ها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

سملیان در مورد آخرین وضعیت ارتباطی استان بوشهر بعد از وقوع سیل عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار و مطلوب است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.