نوجوان انگلیسی پس از ۶ سال با یک بچه در اردوگاه عروس‌های داعشی پیدا شد!

یک دختر نوجوان انگلیسی که سال‌ها تحت جستجوی خانواده‌اش بود پس از ۶ سال در کمپ عروس‌های داعشی پیدا شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میرور، یک دختر نوجوان انگلیس که پس از ناپدید شدن، سال‌ها در سراسر انگلیس تحت جستجو بود، پس از شش سال در اردوگاه عروس‌های داعشی در سوریه پیدا شد.

نصرا ابوکار، که اکنون یک پسر سه ساله دارد، در سال ۲۰۱۴ از خانه خود در لوئیزام ناپدید شد و در حال حاضر، وی در اردوگاه عروس‌های داعشی در اردوگاه الحول در شمال شرقی سوریه که تحت کنترل نیرو‌های کُرد است، پیدا شده است.

او گفته است شش سال قبل توسط یک عنصر داعشی اهل شهر کاردی، انگلیس متقاعده شد به سوریه سفر کند. در آنجا او با همان مرد ازدواج کرد و دو فرزند به نام فارِس و طلحه به دنیا آورد که فارس در یک عملیات کشته شد.

ابوکار همانند شمیمه بیگم، دانش آموز فراری دبیرستان بتنال گرین است که پس از پیوستن به داعش به دلایل امنیتی سلب تابعیت شدند و در حال حاضر، مایوسانه خواستار بازگشت به کشورشان هستند.

این اردوگاه حدود ۷۰ هزار پناهجو و عروس داعشی را در خود جای داده است، بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند که به دلیل درگیری در سوریه آواره شده اند، اما حدود ۳ هزار تن از آن‌ها همسران عناصر داعش هستند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
واقعا این یه انگلیسی بود؟نه دین نه قیافه نه اسمش به انگلیسی ها نمیخوره.خواهشا تیتر خبر رو درست کنین مهاجران مسلمان ساکن در اروپا .اروپایی محسوب نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۱:۳۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
بی شوهری گریبان دختران انگلیسی رو هم گرفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
برن به درک انشاءالله ایناکه انگارعرب هستن اصلابه انگلیسیهانمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
کیا
۱۰:۰۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
این اشغالها هم ب اندازه خود داعشی ها مقصرن خیلی از سربازای داعش به ذوق اینها رفتن جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
چند دلیل خیلی مهم عامل پیوستن جوانان به داعش بود.یکی آزادی هاو بی بندوباری های جنسی بود.دیگری حمایت های مالی بسیار بالا و خودروهای لوکس و فراوانی سلاح های گرم بود.چون داعش از قانون و قاعده پیروی نمیکرد و کلا آزادی عمل داشت
آخرین اخبار