معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم ؛

مراجعه به کمیته امداد قم ۶۰ درصد افزایش یافته است

نعیمی گفت: مراجعه برای دریافت خدمات به کمیته امداد قم در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدابراهیم نعیمی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم با اشاره به این‌که مشکلات اقتصادی مهم‌ترین عامل مراجعه مردم به کمیته امداد بوده است، گفت: در هشت ماه امسال، ۲۷ هزار و ۱۲ تقاضای دریافت خدمات از کمیته امداد ثبت شده است.

نعیمی اضافه کرد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۷۸۰ مورد از سوی مددجویان و ۱۱ هزار و ۲۳۲ نفر به‌صورت موردی تقاضای دریافت خدمات از کمیته امداد داشتند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم بیان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۳۸۶ خانوار به مجموع خانواده‌های تحت پوشش این نهاد اضافه شده است و ۲ هزار و ۱۰ خانواده به دلیل توانمندشدن، مهاجرت، فوت، ازدواج و یا طلاق از چرخه حمایت کمیته امداد قم خارج شده‌اند.

او ادامه داد: از میان ۱۱ هزار و ۲۳۲ خانواده‌ای که تحت پوشش نبودند و درخواست کمک داشتند، با بررسی‌های صورت گرفته، ۷۹ درصد خدمات موردی دریافت کردند و ۲۱ درصد نیز تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم ، در حال حاضر، حدود ۲۲ هزار و ۲۷ هزار خانوار در قالب حدود ۳۹ هزار و ۸۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.