۵۰ راه روستایی قم برف روبی و بازگشایی شدند

 سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان – خلجستان از بازگشایی ۵۰ راه اصلی و فرعی روستایی از زمان آغاز بارش‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، قزوینیان، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان – خلجستان گفت: به همت راهداران در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ درصد از راه‌های روستایی منطقه خلجستان و سلفچگان بازگشایی شده است.


او با اشاره به بارش سنگین برف در محور‌های مواصلاتی این مناطق در ۲ روز گذشته گفت: از زمان آغاز بارش‌ها با ۳۴ دستگاه انواع وسایل سبک و سنگین ۵۰ راه اصلی و فرعی روستایی بازگشایی شده است.


قزوینیان با تاکید بر اولویت بازگشایی مسیر‌های اصلی این مناطق گفت: به همت راهداران تا پایان امشب تمام راه‌های روستایی بازگشایی خواهد شد.


سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان – خلجستان به آمادگی ۴ راهدار خانه این منطقه در فصل بارش اشاره کرد و افزود: راهدارخانه‌های سلفچگان و خلجستان از زمان آغاز فصل بارش در سال آبی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ آماده خدمت رسانی هستند.


بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان با ورود سامانه بارشی در ۲ روز گذشته بیشترین بارش‌ها در منطقه خلجستان با میانگین ۳۵ میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار