سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان:

چه کسی فکر می‌کرد از یک تیم، ۱۷ نفر کرونا بگیرند؟

کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در رابطه با دیدار روز گذشته ذوبی‌ها با تیم فوتبال شهر خودرو توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان و پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص بازی روز گذشته مقابل شهر خودرو و تاکید مسئولان روی انجام شدن بازی، بیان کرد: به دیدگاه من در حق تیم ذوب آهن بی عدالتی صورت گرفت. بیماری کرونا همه جهان را درگیر کرده است و با امکاناتی که کشور‌های مختلف داشتند، توانسته‌اند مسابقات رشته‌های ورزشی خود را برگزار کنند. ایران نیز از بقیه کشور‌ها مستثنا نبوده است و مجبور شدیم بازی‌های فوتبالمان را بدون تماشاگر برگزار کنیم. ما طبق قانون بازی‌ها را شروع کردیم، شیوه نامه‌ها را رعایت کردیم و هر آن چه در توانمان بود را انجام دادیم. یک نمونه از این دستورالعمل‌ها این بود که قبلا ما همه سفر‌ها را با یک اتوبوس انجام می‌دادیم، اما حالا کادر فنی و بازیکنان ۲ اتوبوس مجزا دارند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: این اتفاقات بعد از سفر به آبادان نمایان شد. بازیکنان امید اصلا با تیم بزرگسالان ما تمرین نمی‌کنند. سازمان لیگ به ما گفت که شما اسم ۳۶ نفر بازیکن را برای ما فرستاده اید. ۳ نفر از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی هستند که می‌ماند ۳۳ نفر. به ما ابلاغ شد با احتساب ۱۷ بازیکن کرونایی، شما ۱۶ بازیکن سالم دارید و این ۱۶ نفر همان ۱۱ بازیکن ثابت و ۵ نفر ذخیره می‌شوند. هر شخص فوتبالی می‌داند که بازیکنی که با تیم بزرگسال تمرین نمی‌کند، نمی‌تواند در لیگ برتر برای تیم بزرگسالان به میدان بیاید.

کربکندی در مورد علت لغو نشدن بازی بیان کرد: چه کسی فکر می‌کرد که از یک تیم ۱۷ نفر کرونا بگیرند و چه کسی تضمین می‌کند بازیکنانی که دیروز با ما بازی کردند هم مبتلا نشوند. در آبادان هواداران زیادی برای حمایت از تیمشان و حتی میلاد جهانی آمده بودند. هواداران آبادانی یک تونل درست کرده بودند که ما باید از میان آن هواداران رد می‌شدیم. فکر می‌کنم که تا کشته ندهیم، قانونی در این رابطه تصویب نخواهد شد. سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون فوتبال بازی تیم‌هایی که درصد ابتلای کمتری داشته‌اند را لغو کردند وبه نظر من آن‌ها دلایل مخصوص خود را داشتند تا بازی ما را لغو نکنند. سازمان لیگ قول بررسی این موضوع را داده است که دیگر به درد ما نمی‌خورد، چون ما این بازی را در خانه باختیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.