خیابان امامزاده ابراهیم(ع) قم دهان باز کرد

شکستگی خطوط انتقال آب شیرین امشب منجر به فرونشست زمین در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) قم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، فرونشست زمین امشب در خیابان امامزاده ابراهیم(ع)قم مقابل بوستان نرگس منطقه شش شهر قم رخ داد.

این ریزش در عمق ۶۰ سانتی و با شعاع یک متری به وقوع پیوست که منجر به سقوط چرخ یک دستگاه خودرو به داخل گودال گردیده است.

با حضور به‌موقع عوامل امدادی، آتش‌نشانی و نیروهای مدیریت بحران و خدمات شهری منطقه شش، این حادثه خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته و هم‌اکنون محدوده این حادثه به‌منظور ایمن‌سازی و رفع خطر مسدود شده است.

بنا بر اعلام سرپرست منطقه شش شهرداری قم عوامل مختلف آب و فاضلاب و شهرداری برای ترمیم فرونشست زمین در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) تا پایان شب در تلاش هستند.

به گفته او طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده دلیل این فرونشست شکستن لوله آب شیرین اعلام‌شده است، و با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع، عوامل شرکت آب و فاضلاب در محل حادثه حاضر و در حال رفع شکستگی، تخلیه اطراف لوله و ترمیم لوله آب هستند.


سرپرست منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر این که بخشی از خیابان به علت ترمیم و ایمن‌سازی مسیر مسدود شده است، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های در دست اقدام و به‌منظور بی خطرسازی و ایمن‌سازی مسیر، ترمیم خیابان و لوله آب در حال انجام است و تا پایان امشب مسیر به طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.


او عنوان کرد: حوالی فرونشست زمین با هماهنگی پلیس راهور و به‌منظور کاهش حوادث مسدود شده است، ولی این مسدود شدن  هیچ اختلالی در تردد مردم ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.