رئیس پلیس راهور قم تاکید کرد:

محدودیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ الی ۴ در قم ادامه دارد

سرهنگ صدفی گفت: وسایل نقلیه در صورت تردد غیرضروری در شهر از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهور استان قم ضمن اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عمده علت شیوع کرونا برآمده از تردد‌های غیرضروری وسایل نقلیه و جابه‌جایی افراد ناقل تشخیص داده شده و از روز شنبه اول آذرماه، محدودیت و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی آغاز شده است.

صدفی افزود: همشهریان عزیز به هیچ وجه برنامه‌ریزی و تدارکی برای سفر انجام ندهند که همکاران بنده موظف به کنترل مبادی ورودی شهر هستند و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت‌ها، جریمه پیش بینی شده اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به ادامه محدودیت تردد وسایل نقلیه در قم گفت: در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهر‌های دارای وضعیت نارنجی از جمله شهر قم، در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون صورت می‌گیرد.

صدفی با تأکید بر لزوم رعایت محدودیت‌های کرونایی گفت: وسایل نقلیه در صورت تردد غیرضروری در معابر شهر قم از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد، البته این اعمال محدودیت‌ها شامل وانت بار‌ها نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به رویکرد ارشادی پلیس در این زمینه گفت: ما واقعاً به دنبال جریمه نیستیم، اما طبیعی است با رانندگانی که اصرار به تخلف کنند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند، با جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.