رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب خبر داد؛

واژگونی کامیونت حمل مواد غذایی در اتوبان شهید لشکری

سرهنگ مومنی از واژگونی کامیونت حمل بار مواد غذایی بر اثر تصادف با خودروی سواری ال نود در مسیر اتوبان شهید لشگری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت  ۰۵:۳۰صبح امروز در مسير بزرگراه شهید لشکری غرب به شرق روی پل آزادگان يک دستگاه کاميونت حمل بار مواد غذایی که  در حال حرکت بود، به علت تصادف شدید با سواری ال نود به پهلوی چپ واژگون شد.

سرهنگ مومنی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پليس راهور پايتخت در محل حاضر شدند و به بررسی علل وقوع اين تصادف پرداختند.

وی گفت: با توجه به این حادثه صبح امروز شاهد کندی حرکت و ایجاد بار ترافیکی مقطعی در این محدوده بودیم که با حضور به موقع و ایمن سازی محدوده تصادف، جریان ترافیکی پس از دقایقی  روان شد.

وی افزود: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف، کامیونت به حالت عادی بازگشت و به کنار راه منتقل شد و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

سرهنگ مومنی به رانندگان گفت: هنگام خلوتی معابر احتمال افزایش سرعت خودرو میسر می‌شود. رانندگان در این مواقع از عجله و شتاب پرهیز کنند و باسرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی دهند و از حرکاتی که باعث می‌شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود، خودداری کنند.


بیشتر بخوانید

عابر پیاده در چه تصادفاتی مقصر شناخته می شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار