دستور وزیر تعاون برای کمک به سیل زدگان دشتستان

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر مدیران و سازمان‌های زیر مجموعه را مکلف کرده برای تامین نیاز‌های اولیه سیل زدگان دشتستان با اولویت اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مشاور وزیر و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بررسی شرایط سیل زدگان شهر وحدتیه دشتستان گفت: بر حسب دستور وزیر از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان بازدید شد تا با همکاری مسئولان و ستاد بحران استان نیاز‌های اولیه مردم در مناطق آسیب دیده تامین شود.

کریم یاوری  ادامه داد: در دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده که تمام معاونان، سازمان ها، صندوق ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک‌های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده، برای تامین نیاز‌های اولیه آنان با اولویت اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب‌گرفتگی و انسداد مسیر‌ها در برخی نقاط از جمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مشکلات متعدد برای ساکنان این مناطق شد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: بخش‌های مسکونی آسیب‌هایی از جمله آب گرفتگی داشتند و به تاسیسات برق، راه‌ها و مبلمان شهری خسارت‌هایی وارد شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.