تیم والیبال سایپا و سیدمحمد موسوی به توافق رسیدند

تیم والیبال سایپا پس از کش و قوس‌های فراوان با سید محمد موسوی، بازیکن سابق خود توافق کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد موسوی ملی پوش ارزنده کشورمان، برای فصل جدید با تیم والیبال سایپا به توافق رسید و به جمع نارنجی پوشان پیوست. حضور او به قدری برای سایپایی‌ها حائز اهمیت بود که تیم والیبال سایپا حاضر نبود این بازیکن با ارزش را از دست بدهد؛ اما موسوی بعد از شروع رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشورمان تنها به مدت ۷ هفته برای سایپایی‌ها به میدان رفت. موسوی که پیشنهاد خوبی را از ایتالیا دریافت کرده بود و نمی‌خواست آن را از دست بدهد؛ تصمیم به جدایی از تیم والیبال سایپا گرفت و برای جلب رضایت مسئولان این باشگاه با آن ها وارد مذاکره شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره سید محمد موسوی با سایپا به توافق رسید و برای رفتن به ایتالیا و حضور در تیم پیاچنزای ایتالیا آماده شد. بعد از سفر موسوی به ایتالیا مدیران باشگاه سایپا مدعی شدند که فدارسیون والیبال بدون گرفتن توافق نامه باشگاه، ITC سید محمد موسوی را برای حضور در ایتالیا صادر کرده است. مصطفی کارخانه هم در این باره گفته بود که موسوی اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد و بدون اجازه باشگاه به ایتالیا رفت.

ITC موسوی با رضایت کامل باشگاه سایپا صادر شده است

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال درگفت و گو با خبرنگار ما گفت: سید محمد موسوی برای جدا شدن از سایپا باید رضایت این باشگاه را جلب می‌کرد تا بتواند مجوز حضور در تیم ایتالیایی را کسب کند. موسوی و باشگاه سایپا با هم به توافق رسیدند تا موسوی به تیم پیاچنزا ملحق شود. فدراسیون باید برای موسوی ITC صادر می‌کرد. از باشگاه سایپا استعلام گرفتیم و بعد از تایید مدیران این باشگاه، ما هم ITC موسوی را صادر کردیم.

او افزود: بعد از صدور ITC و راهی شدن موسوی به ایتالیا، ۲ طرف توافق خود را نقض و از هم شکایت کردند. ما به ۲ طرف فرصت دادیم تا مشکلات خود را حل کنند و به توافق قابل قبولی برسند. در صورتی که ۲ طرف توافق نکنند، کار گره خواهد خورد.

سایپایی‌ها نمی‌توانند از موسوی شکایت کنند

او ادامه داد: سایپایی‌ها نمی‌توانند از موسوی شکایت کنند؛ چرا که فدراسیون جهانی والیبال این باشگاه را به خاطر پرداخت نکردن چند هزار یورو از بدهی‌های سنوات پیشین خود به بازیکنان بلغاری، محکوم کرده و پنجره نقل و انتقالات سایپا را بسته است. این باشگاه باید هزار فرانک هم به fivb پرداخت کند و اقدام موسوی از اول برای رفتن به پیاچنزا حساب شده بوده است.

سایپا و موسوی به توافق رسیدند////////////////////

خوشحالم که در ایتالیا هستم

محمد موسوی نیز در مراسم معارفه خود در تیم پیاچنزا ایتالیا گفت: خوشحالم که در ایتالیا هستم، چون لیگ ایتالیا مهم‌ترین لیگ والیبال جهان است. من به حضور در این جا افتخار می‌کنم و بیش از هر چیز خوشحالم که می‌توانم با قهرمانان بزرگ دیگر بازی کنم. پتانسیل زیادی داریم و این به ما بستگی دارد که آن را در زمین نشان دهیم. چند سال پیش فرصت این را داشتم که به ایتالیا بروم، اما ترجیح دادم آن را به تعویق بیندازم چرا که خیلی جوان بودم؛ اما حالا زمان مناسبی برای حضور در لیگ ایتالیا است.

حالا با تمام کش و قوس هایی که درباره این موضوع وجود داشت؛ ظاهرا باشگاه سایپا و سید محمد موسوی به توافق رسیده‌اند و بر سر نحوه اجرای توافق با هم صحبت خواهند کرد. بر این اساس توافق بین ۲ طرف انجام شده است و موسوی هم با خیال راحت در ایتالیا به کار خود ادامه خواهد داد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار