تاکید بر رفع مشکلات آبرسانی ورزشگاه ابراهیم آباد

فرماندار اشکذر بر ضرورت رفع مشکلات و مسائل احداث ورزشگاه روستای ابراهیم آباد بخصوص در بخش آبرسانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در بازدید از پروژه‌های عمرانی روستای ابراهیم آباد رستاق گفت: مسائل و مشکلات آبرسانی ورزشگاه این روستا باید به سرعت مرتفع شوند که یکی از این موارد آبرسانی به این ورزشگاه است.

او افزود: آبرسانی به ورزشگاه باید در چارچوب قوانین و در اسرع وقت صورت پذیرد.

هادی هادی نسب با اشاره به فرسودگی شبکه‌های آب رسانی این روستا ادامه داد: فرسودگی شبکه‌های آبرسانی روستایی همواره باعث هدررفت مقدار زیادی آب شرب و بروز مشکلاتی برای اهالی روستا می‌شود که بررسی و اصلاح قسمت‌های فرسوده شبکه آبرسانی روستا باید به سرعت در دستور کار اداره آب و فاضلاب شهرستان قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به برخی از اقدامات فرهنگی در روستاها، اظهار داشت: بخشی از توسعه پایدار روستایی می‌تواند متأثر از برنامه‌ریزی فرهنگی در روستا‌ها باشد و باید فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در روستا‌ها تقویت گردد.

هادی نسب ادامه داد: مهاجرت‌پذیری غیربومی روستا‌ها تأثیرات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی زیادی به دنبال خواهد داشت و باید به این مسئله توجه بیشتری شود.

او در پایان تصریح کرد: برای رفع مشکلاتی همچون فرسودگی شبکه انتقال آب شرب روستا، تأمین آب شرب ورزشگاه، نیازمندی به شیر آتشنشانی، مشکلات مربوط به آنتن‌دهی و اینترنت تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.