حذف واحدی از مسابقات اسنوکر اسکاتلند

واحدی، اسنوکر باز تیم ملی کشورمان با پذیرش شکست از مرد شماره ۶ دنیا، از دور رقابت‌های اسنوکر آزاد اسکاتلند کنار رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از مسابقات اسنوکر آزاد اسکاتلند (Scottish Open) سهیل واحدی نماینده کشورمان به مصاف "جان هیگینز" مرد شماره ۶ دنیای اسنوکر رفت و در حالی که ۲ بار این فرصت را داشت تا پیروز بازی شود، اما در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

واحدی فریم اول را طوفانی شروع کرد و با نتیجه ۵۷ بر ۲۴ به برتری رسید. در فریم دوم هیگینز کمی بهتر بازی کرد و با نتیجه ۵۷ بر ۳۰ به برتری رسید.

فریم‌های سوم و چهارم اوج کار واحدی بود. او در این فریم‌ها موفق شد با نتایج ۷۹ بر ۵۶ و ۶۹ بر ۲۲ به برتری برسد و در آستانه پیروزی در این دیدار قرار بگیرد.

در فریم پنجم هیگینز با نتیجه ۷۰ بر ۱۹ به برتری رسید.

در فریم ششم واحدی به خوبی بازی کرد و از حریفش ۶۱ امتیاز پیش افتاد، اما با یک اشتباه در پاکت کردن توپ قرمز فرصت را در اختیار مرد شماره ۶ دنیا قرار داد. هیگینز از این فرصت به خوبی استفاده کرد و با نتیجه ۶۶ بر ۶۲ به برتری رسید.

روحیه اسنوکر باز تیم ملی کشورمان پس از واگذاری نتیجه فریم ششم بر هم ریخت و در فریم پایانی به راحتی نتیجه را واگذار کرد. در فریم هفتم هیگینز با نتیجه ۸۲ بر ۷ به پیروزی رسید.

این مسابقات در سالن مارشال آرنای شهر میلتون کینز برگزار می‌شود و به فاتح رقابت‌ها مبلغ ۷۰ هزار پوند پاداش داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار