رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهران بیان کرد؛

اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در شهرستان مهران

نظریان زاد گفت:اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در شهرستان مهران در حال برگزاری می‌باشد.

سجاد نظریان زاد رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" نامگذاری شده با همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اجرا می‌شود افزود: این طرح با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه‌های شغلی فعال اجرا می‌شود.

نظریان زاد ادامه داد : اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکار‌های کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کوید ۱۹ است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت همشهریان عزیز، اقدام به انجام طرح ناظران سلامت کرده است.

او ادامه داد : از اصناف و شهروندان خواستاریم با رعایت باید‌ها و نباید‌های بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده در کنترل و مهار ویروس کرونا مدافعان سلامت را یاری نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.