مادورو: آمریکا ده‌ها نفوذی در صنعت نفت ونزوئلا دارد

رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد واشنگتن با دادن رشوه به افرادی در صنعت نفت این کشور، پیشبرد اهداف خود را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد واشنگتن به بسیاری از کارمندان صنعت نفت این کشور رشوه داده است تا از این طریق خواسته‌های خود را در ونزوئلا پیش ببرد.

نیکلاس مادورو روز سه شنبه اعلام کرد صد‌ها کارمند فاسد در صنعت نفت و گاز ونزوئلا در راستای منافع آمریکا اقدام به همکاری اطلاعاتی علیه کاراکاس کرده اند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت: هزاران نفوذی از طریق سفارت آمریکا در ونزوئلا به صنعت نفت ما ورود کردند. آن‌ها (آمریکایی ها) با دادن رشوه به افراد آن‌ها را فاسد کرده و فریب می‌دهند.

مادورو پیشتر فاش کرد که آمادگی‌هایی برای ترور وی در روز انتخابات پارلمانی که این کشور در تاریخ ششم دسامبر (دو روز پیش) در حال برگزاری آن بود، جریان داشته است.

در انتخابات پارلمانی که دو روز در ونزوئلا برگزار شد، حزب نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور پیروز شد. مقامات انتخاباتی ونزوئلا روز دوشنبه اعلام کردند ۶۷.۶ درصد از پنج میلیون و ۲۰۰ هزار رای در انتخابات پارلمانی کشور متعلق به نامزد‌های حامی مادوروست.

این در حالی است که دولت ترامپ سعی کرده بود تا با غیر قانونی خواندن انتخابات ونزوئلا مردم این کشور را از حضور در پای صندوق رای منصرف کند. دولت آمریکا مدعی شد انتخابات پارلمانی ونزوئلا متقلبانه است و از شهروندان این کشور خواسته است آن را نپذیرند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار