احداث بیمارستان موقت در روانسر

استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از محل احداث بیمارستان موقت روانسر گفت : مقرر شد این مکان برای احداث بیمارستان موقت با کلیه تجهیزات لازم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از محل احداث بیمارستان موقت روانسر گفت : باتوجه به فرآیند زمانبر اتمام بیمارستان اصلی براساس پیشنهاد نماینده اورامانات و موافقت وزارت بهداشت مقرر شد این مکان برای احداث بیمارستان موقت با کلیه تجهیزات لازم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.

او گفت : راه اندازی بیمارستان پشتیبان با پیگیری‌های نماینده اورامانات امکان پذیر شده و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تجهیز در نظر گرفته شده است و وزارت بهداشت هم مساعدت ویژه در زمینه تأمین نیروی انسانی و تجهیزات خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه افزود: طبق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمین مورد نظر که متعلق به جهاد کشاورزی است تا هفته آینده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهیم داد. همچنین دانشگاه نیز متعهد شده که از تاریخ دریافت اولین مرحله اعتبارات ظرف ۶ ماه پروژه را تحویل دهد.

بازوند، پیگیری‌های رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه برای اخذ مجوز لازم و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار